2015-06-12

Lato będzie piękne


Witam. Właściwie nie bardzo wiem od czego zacząć, więc zacznę od siebie. Mam osiemnaście lat, właśnie skończyłam szkołę i oblałam egzaminy wstępne na wymarzone studia, choć zawsze byłam najlepsza.
Właśnie to ostatnie pchnęło mnie do napisania tutaj czegokolwiek. Nie wiem, co będzie, ale chcę, żeby było piękne. Podświadomość, wbrew wszystkiej logice, mówi mi, iż będzie. Jeśli tylko zechcę dosyć mocno i zapracuję na to.


Po tak spektakularnej porażce zdecydowałam się na zupełnie szalony plan, by nie podejmować żadnych studiów w tym roku, a jedynie kontynuować moje zamierzenia za rok, a tymczasem pomieszkać za granicą, żeby spojrzeć na życie z innej perspektywy i usamodzielnić się trochę. Wszystko już zaplanowane i zarezerwowane. Ponadto mam w planach wiele pracować nad sobą i dam radę.
Pasjonuję się ogólnie pojętą sztuką i kulturą. Kocham kino, szachy, rozmowy z nieznajomymi oraz pisanie. Nie pogardzę dobrą kawą (ani alkoholem, ale cicho :) Umiem pływać kajakiem, jeździć konno, ślizgać się na łyżwach, matematykę i po francusku występuję na deskach teatru. Do tego szyję sobie ciuchy i wyróżniam się z tłumu. Przeczytałam całe W poszukiwaniu straconego czasu Marcela Prousta, prawie przeszłam olimpiadę z literatury i języka polskiego. Mało brakowało, a uniknęłabym matury, ale tak naprawdę, to nie umiem się uczyć, za bardzo jestem ruchliwa i ciekawa wszystkiego. Czasem nie brak mi bezczelności, znaczy się tylko wtedy kiedy się nudzę lub tracę cierpliwość i myślę, że mimo tego wszystkiego jeszcze będzie dobrze. Cóż stoi na przeszkodzie?


Lato będzie piękne, jeśli tylko w to uwierzysz.

1 comment:

  1. Wszystko może być piękne, jeśli tylko mocno się o to postaramy :))

    ReplyDelete

Write, what you think. Thank for your comment a lot.
Every comment is very important to me.